dertli sözler facebook,dertli sözler 2013,derbeder sözler,dertli anlamlı sözler,


Nekadar Yüzüne Gülsemde içimdeki Büyük Dertler yanımda üzmeye Çalışıyor Beni Derdim Sana Değil Sadece Hayata!
Dertli başımın Dermanı Sadece Sensin Seninle Dertlerimi Unuturum Seninle Mutlu Olurum, Sen yokken Yanımda Yine Dertlerimle Boğulurum Kendi Dünyamda.

Derdime iLaç Olsan tek insansın Seninle Dertleri Unuturum Seninle Mutlu Dakikalar Harcarım Dert Seninle Biter bebeğim..

Ağlıyorsam Sebebi var Dertli Dünyamda Acılarım var gülmek yakışmaz Oldu bana Dertlerimle duygularıma Acıyorum Gözyaşlarımla!

Dertli kederli Hayatımda teselliyi sende bulurum mutlu Olurum Sen Olmayınca Dertlerimle Boğuşurum..

Derdim Olsada içimde Sana Gülerim Yanında içim kan Ağlasada olumsuz şartlarda Sana yaşatmam bunu Asla!

Ask bir deniz bense onun engin sularinda dibe cokmus bir keriz.

Sevgilim sensiz gozlerim hicbirseyi gormuyor. Seninle olunca da gozlerim senden baskasini gormuyor.

Askin mideme vurdu, beni ne yar paklar nede dost, beni paklayacak olan bir ayran iki de tost.

Ruhum benim her gece gel bekliyorum seni o selvinin altinda mezarc mahmut.

Askin bahardi bulbuller vardi Da… Hangi salak kafesin kapsini acik birakti.

Artik bu solan bahcede bulbullere yer yok. Bulbulleri on bahceye aldilar. Buraya marul ekecekler.

Nasil gecti habersiz o guzelim yillarim. Insan bi haber verir burada bosunami bekledik.

Ask bir otomobil gibidir yedek parcalari surekli degisir.

Uzum gozlu elma yanakli kiraz dudakli pirasa sacli sevgilim. Seni cok ozledim.

Aşkının Adı Dert Olucaksa Bırak çekeyim Be! Dertsiz Zamanım Olmadıki Aşkını çekemiyeyim!

Dertlerim Aşk üstüne Kurulmuş Beni Bir Sen Anlıyordun Sende Dertlerim Yüzünden Bıraktın Beni Derdim Sana Değil hayata Gülüm..

Mutlumuyum Sanıyorsun bu Acı hayatta? Seni görünce gülüyorum Sanıyormusun Mutluyum Bu hayatta? Dertlerimle üzmek istemiyorum Seni Bunu Artık Anla!

Nekadar Yüzüne Gülsemde içimdeki Büyük Dertler yanında üzmeye Çalışıyor Beni Derdim Sana Değil Sadece Hayata!

Dertli başımın Dermanı Sadece Sensin Seninle Dertlerimi Unuturum Seninle Mutlu Olurum, Sen yokken Yanımda Yine Dertlerimle Boğulurum Kendi Dünyamda.

Derdime iLaç Olsan tek insansın Seninle Dertleri Unuturum Seninle Mutlu Dakikalar Harcarım Dert Seninle Biter bebeğim..

Ağlıyorsam Sebebi var Dertli Dünyamda Acılarım var gülmek yakışmaz Oldu bana Dertlerimle duygularıma Acıyorum Gözyaşlarımla!

Dertli kederli Hayatımda teselliyi sende bulurum mutlu Olurum Sen Olmayınca Dertlerimle Boğuşurum..

Derdim Olsada içimde Sana Gülerim Yanında içim kan Ağlasada olumsuz şartlarda Sana yaşatmam bunu Asla!

Ben Dertler içinde Ağlarken Sen Mutlu ol Daima bebeğim..

Kimse Sormaz Bana Derdin nedir Diye, Derdim hayat olmuş Benim Kimseye Yok nefretim…

Sigaramda Olmasa Çekilmez Bu Dertler Sen olmasan Sigarada içemezdim dertlerimle cesurca yüzleşemezdim iyiki Varsın Dertli hayatımda.

Seni üzüyorsam Söyle Bana, Dertlerim Çok Bu Dünyada Sana Yansıtmak istemem üzülmene dayanamam Asla.